To Winorb απέσπασε το βραβείο Best Partnership Initiative στα Loyalty Awards 2019!


Η συνεργασία, η καινοτομία και η συνεχή μας προσπάθεια να είμαστε δίπλα σας και να σας εξυπηρετούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο μας χάρισε ένα πολύ σημαντικό βραβείο! Best Partnership Initiative στα Loyalty Awards 2019!

Είμαστε ιδιαιτέρως υπερήφανοι και χαρούμενοι για το βραβείο αυτό καθώς διακριθήκαμε για την μοναδικότητα και την καινοτομία που χαρακτηρίζει το Winorb, που δεν είναι άλλη από την συνεργασία. 20 πετυχημένες επιχειρήσεις στο είδος τους σε μόλις μία εφαρμογή!

Θα συνεχίσουμε με τον ίδιο ενθουσιασμό και ακόμα μεγαλύτερη προσπάθεια να αναπτύσσουμε διαρκώς νέα εργαλεία στην υπηρεσία πάντα των χρηστών που καθημερινά εμπιστεύονται και χρησιμοποιούν το Winorb και το έχουν κάνει κομμάτι της καθημερινότητας τους!

Αναγνωρίζοντας πόσο αναντικατάστατο έχει γίνει το κινητό σε όλους τους τομείς της καθημερινής δραστηριότητας, αλλά και στον κύκλο ζωής του πελάτη, η ανάπτυξη της εφαρμογής Winorb ανανεώνεται διαρκώς, παράλληλα με την διεύρυνση των τρόπων επιβράβευσης των χρηστών του.

 

Στη λαμπερή βραδιά που πραγματοποιήθηκε στο Gazarte από την Boussias Communication βραβεύτηκαν μεταξύ άλλων οι: Τράπεζα Eurobank Ergasias, Coral Α.Ε., ΑΒ Βασιλόπουλος, Qivos - Galerie de Beauté, Goody's Burger House, Attica Group, Royal Canin - Flip New Media, Παπαστράτος -Threenitas SA, Τράπεζα Πειραιώς, Ολυμπιακή Ζυθοποιία | LoyaltyGrid™ by Sheepfish SA, Α.Ε.Ε.Γ.Α "Η Εθνική" και Qivos - Marks & Spencer Μαρινόπουλος Ελλάδος.

Η τελετή απονοµής είχε ως παρουσιαστή τον έμπειρο δημοσιογράφο Πέτρο Κουμπλή, ενώ η βραδιά έκλεισε µε το κοινό να απολαµβάνει το ποτό του σε χαλαρό, εορταστικό κλίµα, στο roof bar του Gazarte, μετά τη φωτογράφιση των νικητών.

Στον σύντοµο χαιρετισµό του, ο πρόεδρος της κριτικής επιτροπής, Κωνσταντίνος Μαχαίρας, πρόεδρος του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεµπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), αναφέρθηκε στην ελπιδοφόρο αύξηση των φετινών υποψηφιοτήτων στη διοργάνωση, καθώς και στην ποικιλία που τις χαρακτήρισε. Συγκεκριμένα, ανέφερε: «Ήταν ξεκάθαρες οι προθέσεις σας να χτίσετε αποτελεσματικές σχέσεις με τους πελάτες σας και είναι ξεκάθαρο ότι βλέπετε τα προγράμματα πιστότητας ως επένδυση, όχι μόνο για την ανάπτυξη των πωλήσεων, αλλά και για την ανάπτυξη του equity των εταιρειών σας. Κι αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό γιατί στα χρόνια που έρχονται οι κάρτες πιστότητας και τα loyalty προγράμματα θα είναι αυτά τα οποία θα σας διαφοροποιούν στην αγορά. Η ολιστική σας προσέγγιση και οι αναλύσεις των data επικεντρώθηκαν ή στη διατήρηση ή στην αύξηση των πιστών πελατών σας και νομίζω πως και οι δύο στόχοι επετεύχθησαν από τα προγράμματα που είδαμε». Κλείνοντας, τόνισε ότι η αγορά στο μέλλον θα είναι αρκετά διαφοροποιημένη από ότι είναι σήμερα και κάλεσε τους παρευρισκόμενους να αναπτύξουν ακόμα πιο προηγμένα προγράμματα πιστότητας.

Την Κριτική Επιτροπή των βραβείων συνέθεσαν εμπειρογνώμονες, πανεπιστημιακοί, εκπρόσωποι φορέων και υψηλόβαθμα στελέχη του marketing, της διαφήμισης, της επικοινωνίας και της εξυπηρέτησης πελατών, υπό την προεδρεία του Κωνσταντίνου Μαχαίρα.

Τα βραβεία απένειμαν στους νικητές οι κ.κ.: Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής & Πρόεδρος ΙΕΛΚΑ, Μαρία Πάτση, Γενική Διευθύντρια Warply, Αντώνης Ποταμίτης, Πρόεδρος ΙΠΕ, Γεώργιος Σιώμκος, Καθηγητής στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αντώνης Ζαΐρης, Γενικός Διευθυντής & Αναπληρωτής Αντιπρόεδρος ΣΕΛΠΕ και Αγγελίνα Μιχαηλίδου, Γενική Διευθύντρια Response και Μέλος ΔΣ ΕΙΕΠ.

Χορηγός των βραβείων ήταν η εταιρεία Warply και υποστηρικτής η εταιρεία Response.

Ευχαριστούμε πολύ και συγχαρητήρια σε όλους!


Σχετικά άρθρα